Spinningsmarathon

In oktober 2024 stappen we weer op de fiets. Fiets je mee voor het zieke kind?

Het sportieve indoorspinningevenement zal plaatsvinden in oktober. Houd onze social media kanalen goed in de gaten voor meer informatie en om je in te schrijven voor de spinningsmarathon!

Spinningmarathon 2023
Op 17oktober stapten maar liefst 145 deelnemers op de spinningfiets om geld op te halen voor projecten ten behoeve van stress, pijn en angstvermindering. Bedrijfsvrienden, zoals Vesta, Pink Marketing en Fridina, bestuursleden van de stichting, maar ook leden van onze eigen Kinder Advies Raad stapten met elkaar op de fiets.

In totaal hebben de deelnemers een record bedrag van €27.829,- bij elkaar gefietst! We zijn enorm trots op het geweldige resultaat en kijken erg uit naar de nieuwe editie van de spinningsmarathon in oktober volgend jaar.

Stichting Vrienden Beatrix Kinderziekenhuis

Huispostcode CA72
9700 RB Groningen

Telefoon: 050 - 361 48 30