Maak het verschil en word onze bedrijfsvriend!

De stichting Vrienden Beatrix Kinderziekenhuis is dé fondsenwervende stichting van het Beatrix Kinderziekenhuis en staat voor steun en betrokkenheid.
De stichting zet zich in om het verblijf van kinderen in het Beatrix Kinderziekenhuis zo aangenaam mogelijk te maken. Dit bereiken we door financiële ondersteuning te bieden aan welzijnsprojecten die de omgeving comfortabeler maken, stress verminderen tijdens behandelingen en innovatieve projecten.
Alle hulp is daarbij welkom en jouw bedrijfsbijdrage maakt daarin een groot verschil!

Boudewijn de Jong - Pink Marketing

"Naast de impact die we maken voor merken, vinden we het ook belangrijk om een impact te maken voor de maatschappij. Dit doen we door het Beatrix Kinderziekenhuis blijvend te ondersteunen. We beschouwen de mensen die hier werken namelijk als ware helden”.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Samen vullen we de samenwerking zo waardevol mogelijk in en door bedrijfsvriend te worden toon je de maatschappelijk betrokkenheid van jouw bedrijf.
Maar daarnaast zijn er ook meer voordelen:

• Directe en structurele bijdrage aan het welzijn van de patiënten in het Beatrix Kinderziekenhuis
  • Uitnodigingen voor 4 BKZ Business Friends bijeenkomsten per jaar
  • Speciale nieuwsbrief voor BKZ Business Friends
  • Vermelding en doorverwijzing van jouw bedrijf op onze website
  • Je ontvangt een speciale attentie waarmee je kunt laten zien dat je bedrijfsvriend bent
  • Gebruik van het bedrijfsvriendenlogo
  • Presentatie over Vrienden Beatrix Kinderziekenhuis voor jouw eigen werknemers
  • Donaties aan het goede doel is fiscaal aftrekbaar

Dankzij ons lage kostenbeleid gaat het geld daar waar het heen moet: naar de kinderen in het Beatrix Kinderziekenhuis!

Play Video
BKZ_bedrijfsvriend_worden