Plantsoenloop 2023-Vrienden Beatrix Kinderziekenhuis

Loop ook mee met de Plantsoenloop op 4 november!

Schrijf je nu in voor de Plantsoenloop via onderstaande button en zamel geld in voor Vrienden Beatrix Kinderziekenhuis!
De inschrijving van de Plantsoenloop is geopend. Met afstanden voor jong en oud staan jaarlijks 3.000 deelnemers aan de start bij de oudste en gezelligste loop van Groningen!

Jij zet toch ook je beste beentje voor!?
Start gemakkelijk een eigen donatiebus en vraag je vrienden, familie en collega's om een donatie te doen zodat we samen een positieve impact kunnen hebben op het welzijn van de kinderen in het Beatrix Kinderziekenhuis!

De stichting Vrienden Beatrix Kinderziekenhuis is dé fondsenwervende stichting van het Beatrix Kinderziekenhuis en staat voor steun en betrokkenheid. De stichting zet zich in om het verblijf van kinderen in het Beatrix Kinderziekenhuis zo aangenaam mogelijk te maken. Dit bereiken we door financiële ondersteuning te bieden aan welzijnsprojecten die de omgeving comfortabeler maken, stress verminderen tijdens behandelingen en innovatieve projecten.

Stel je voor: muzikale optredens aan het bed, een film kijken tijdens een MRI-behandeling of in de magische KidsBios, huiselijke huiskamers voor ouders en interactief behang voor afleiding. Dit alles dankzij jouw steun!

Maar we gaan verder. We financieren ook toonaangevend wetenschappelijk onderzoek, wat betekent dat zieke kinderen toegang hebben tot betere behandelingen en een hogere levenskwaliteit.

Help ons mee! Samen kunnen we een positieve impact hebben op het welzijn van de kinderen in het Beatrix Kinderziekenhuis. Jouw steun is van onschatbare waarde en kan het verschil maken in de levens van onze patiënten.